IMSZK 1024x768

 

 

W maju i czerwcu odbędą się I Mistrzostwa Szkoły w żużlu na komputerze. Będzie to rywalizacja par uczniowskich w grę "Kreski 2002" prowadzona systemem rozgrywek żużlowych w Polsce.

Zapisy przyjmuje organizator - Konrad Trokowski do 10 maja drogą mailową, przez dziennik elektroniczny i osobiście.

Zachęcamy do wspólnej, żużlowej zabawy! Rzućcie też okiem na poniższy regulamin!

REGULAMIN I MISTRZOSTW SZKOŁY W ŻUŻLU NA KOMPUTERZE

1. Pomysłodawcą i organizatorem Mistrzostw Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kowalewie Pomorskim w żużlu na komputerze jest nauczyciel tej szkoły – Konrad Trokowski.

2. Do rozgrywek używamy aplikacji „Żużel 2002” dostępnej tutaj: https://drive.google.com/drive/folders/172MWP1zEXWKNKrgMsL6kxWvo5JubL9rz

3. Mecze rozgrywane są klasycznymsystemem 15-biegowym na torze „Thorn” z szybkością jazdy 3. Wszystkie inne ustawienia, oprócz sterowania zawodnikami, ustawione są już w powyższym pliku i będą obowiązywały w trakcie wszystkich meczów.

4. W rozgrywkach mogą wziąć udział dwuosobowe drużyny złożone w uczniów naszej szkoły. Układ par uczniowskich jest całkowicie dowolny.

5. Na mecze drużyny umawiają się między sobą i z organizatorem. Organizator musi być obecny w trakcie każdego meczu. Termin meczu nie może kolidować z zajęciami lekcyjnymi ani żadnymi innymi planowymi zajęciami szkolnymi.

6. W przypadku niestawienia się drużyny na umówiony termin bez uzasadnionej przyczyny, drużyna ta przegrywa mecz walkowerem. W przypadku obecności tylko jednego zawodnika, gra on sam przeciwko parze drużyny rywala.

7. Na podstawie wyników meczów tworzona jest tabela drużyn według formatu obowiązującego w polskim żużlu ligowym. Za zwycięstwo drużyna otrzymuje dwa punkty meczowe, za remis przyznaje się obu drużynom po jednym punkcie meczowym, a porażka oznacza zero punktów meczowych. Liczy się też różnica punktów biegowych między drużynami w każdym meczu.

8. O kolejności drużyn w tabeli decydują:|

- większa liczba punktów meczowych,

- przy równości punktów meczowych, bierze się pod uwagę wynik meczu bezpośredniego,

- przy remisowym stanie meczu bezpośredniego, bierze się pod uwagę różnicę małych punktów z całego sezonu.

9. W przypadku zgłoszenia małej liczby drużyn, rozgrywki prowadzone będą systemem „mecz i rewanż” z doliczaniem bonusowych punktów meczowych za lepszy bilans w dwumeczu między drużynami. W przypadku remisu w dwumeczu, punkt bonusowy nie zostanie przyznany. Oba mecze finałowe muszą odbyć się w różne dni.

10. Dwie najlepsze drużyny po części zasadniczej rozgrywek awansują do finału, który rozegrany zostanie systemem „mecz i rewanż”. Mistrzostwo zdobędzie drużyna, która w dwumeczu finałowym uzbiera więcej punktów meczowych. W przypadku remisu w dwumeczu, rozegrany zostanie bieg dodatkowy o mistrzostwo, w którym wystartuje po jednym zawodniku z każdej drużyny.

11. Każdy mecz rozgrywane będzie na dwóch klawiaturach. O kolorach kasków decydować będzie losowanie przeprowadzone przed każdym meczem. Na jednej klawiaturze grać będą zawodnicy drużyny w kaskach czerwonym (sterowanie A i S) i niebieskim (sterowanie 5 i 6 z klawiatury numerycznej), a na drugiej klawiaturze grać będą zawodnicy z przeciwnej drużyny w kaskach żółtym (sterowanie A i S) i białym (sterowanie z klawiatury numerycznej 5 i 6).

12. Najlepsze terminy rozgrywania meczów po wcześniejszym umówieniu się między drużynami i z organizatorem: każdy dzień rano o 7:45 (jeden mecz), we wtorki od godz. 14:30 (wiele meczów). Zbiórka zawsze pod pokojem nauczycielskim oraz na długich przerwach w poniedziałki, środy i piątki.

13. Zgłoszenia drużyn bezpośrednio do organizatora z podaniem imion i nazwisk oraz klasy zawodników.

14. We wszystkich sprawach nieobjętych tym regulaminem decyduje organizator, którego rozstrzygnięcie jest ostateczne.

 

 
Copyright © 2024 Szkoła Podstawowa w Kowalewie Pomorskim. All Right Reserved.
Design By Joomla Perfect